
"Limbo" to interwencja artystyczna, próba reinterpretacji przestrzeni niechcianej, zamkniętej przez lata. Połączenie dźwięku i ruchu. Jej celem jest rekonstrukcja możliwych światów, które nie miały tu prawa zaistnieć. Artyści chwilowo zasiedlą opuszczone miejsce, dając impuls, z którego mogą wykiełkować nowe narracje. Widzowie będą mogli doświadczyć nieprzewidywalności przestrzeni, jej pomieszczeń i detali, które są pełne jeszcze nierozpoznanych znaczeń i treści.
KRYSTYNA "LAMA" SZYDŁOWSKA – tancerka, choreograkfa, stypendystka Alternatywnej Akademii Tańca 2015 Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk. Pracowała między innymi z Isabelle Shad przy spektaklu „Collective Jumps”, Daliją Aćin Thelander i Keren Levi przy „Up side down”, Janem Komasą i Mikołajem Mikołajczykiem przy „Ksenofonii. Symfonii dla Innego”, Martą Górnicką przy „Hymnie do Miłości" oraz z Januszem Orlikiem, Witoldem Jurewiczem, Teatrem Fuzja i wieloma innymi. Tworzy też własne choreografie („How to grow", „Rytm przestrzeni”, „Pamiętniki z wakacji”, „Pogłos”). Działa na pograniczu dyscyplin („Długi stół – posiłek performatywny” we współpracy z Dawidem Dąbrowskim). Wraz z Zofią Tomczyk powołała do życia Fundację KINESTREFA by wspólnie tworzyć, dzielić i zdobywać wiedzę („Banalnie Łatwy Trik” i „Syrenada”). Od 2015 współtworzy Miejsce Kultury – Centrum Amarant. Od 2009 roku prowadzi taneczne zajęcia oraz warsztaty z dziećmi, młodzieżą, dorosłymi oraz seniorami.
DAWID DĄBROWSKI - muzyk, kompozytor, performer - dźwięki generuje z własnoręcznie zbudowanych instrumentów, efektów, mikrofonów. Komponuje muzykę do spektakli, m.in.: “Słodka Fibi” reż. Iwo Vedral (Teatr Niekonsekwentny w Szczecinie), “Śmierć Pracownika” reż. Iwo Vedral (Teatr Polski w Poznaniu), “Wieczny Kwiecień” reż. Agnieszka Korytkowska-Mazur (Teatr Polski w Poznaniu), “Opowieści z niepamięci” reż. Duda Paiva (Teatr Animacji w Poznaniu). Współzałożyciel Miejsca Kultury - Centrum Amarant. Aktualnie tworzy projekty muzyczno-wizualne: “resmover”, “Foton Bombers”, “NIE/WIEM”, “Eternit”. Jego motto: “No Computer Involved” skutkuje plątaniną kabli pomiędzy maszynami eksplorującymi, niezbadane dotąd, terytoria dźwiękowe. Eksperymentalne zapędy równoważy surowymi strukturami rytmicznymi.